Algemene ledenvergadering 2019

Graag nodigen wij alle leden en donateurs uit voor het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering (ALV) van K.V. SEOLTO. Deze wordt gehouden op vrijdagavond 30 augustus 2019.

Wij zijn een gezellige, innovatieve, maar vooral warme vereniging en dat willen we graag uitstralen naar onze leden. Om die reden is er gekozen voor een andere aanpak dan dat jullie gewend zijn van een ALV.

We ontkomen niet aan het ‘formele’ gedeelte, dus daarom zullen we hiermee beginnen en het leukste voor het laatst bewaren. Zodra de vergadering officieel is gesloten, schuiven we de lege kopjes en de tafels en stoelen aan de kant.¬†Waar is dat feestje? Bij K.V. SEOLTO! Aansluitend aan de vergadering speelt er een bandje met lekkere nummertjes van deze tijd en gouwe ouwe. Uiteraard is de avond niet compleet zonder lekkere hapjes en drankjes, hier zullen wij dan ook voor zorgen.

Belangrijke info:
Zoals bekend staan er voor komend seizoen verschillende vacatures open. Degene die zich beschikbaar wil stellen voor een uitdagende functie binnen de vereniging kan zich, voor aanvang van de vergadering, melden bij de voorzitter of de secretaris.
De verslagen van de commissies en agenda worden voorafgaand aan de ALV per mail toegezonden. Tevens zullen er exemplaren ter inzage in het clubhuis liggen.

We zien jullie graag op 30 augustus 2019!

Marco, Marjolein, Ellen, Justus en Rosanne

Geen reactie's