Peter de Pagter heeft zijn fluit aan de wilgen gehangen! Na een prachtige carrière als scheidsrechter heeft hij besloten om te stoppen met het fluiten van wedstrijden. Sinds zijn start in 1983 heeft Peter zich snel ontwikkeld tot een van de beste scheidsrechters binnen Nederland.

Een loopbaan om trots op te zijn en eentje vol met mooie verhalen!

Het absolute hoogtepunt van Peter zijn carrière was de finale in Ahoy bij de A-junioren om het kampioenschap van Nederland. Deze prestatie onderstreept zijn uitzonderlijke kwaliteiten en de erkenning die hij in de korfbalsport heeft gekregen. Vele spelers, coaches en toeschouwers zullen hem herinneren als een rechtvaardige en deskundige scheidsrechter. Altijd in voor een praatje, zowel binnen de lijnen als daarbuiten.

Seolto is hem ontzettend dankbaar voor alle punten die hij voor de rompregeling heeft binnengehaald, we gaan ze missen! Zeker nu steeds meer duidelijk wordt dat er (nog) geen opvolger is en de animo om wedstrijden te fluiten ver te zoeken is binnen Seolto. Dit terwijl het zo mooi kan zijn om na je actieve carrière als speler/speelster betrokken te blijven bij onze mooie korfbalsport.

Zie jij ook iets in het begeleiden van jeugdspelers en het fluiten van wedstrijden?

Meld je dan aan! Je wordt dan begeleid en opgeleid tot jeugdscheidsrechter, heb je vragen stel ze aan één van de vereniging scheidsrechters of zoek contact met ondergetekende!