Kom gerust eens een aantal keer meetrainen om te kijken of je het korfballen of Kombifit en de vereniging leuk vindt.

Heb je interesse dan kun je je via het algemene emailadres  van Seolto aanmelden. Geef in de e-mail aan hoe oud je bent en dat je graag wilt komen proeftrainen. In een reactie wordt aangegeven wanneer en met welk team je kunt komen trainen.

KV Seolto is een goed georganiseerde en actieve vereniging. De activiteiten worden vóór maar ook dóór leden georganiseerd. Er kan dus ook een beroep op jou (of je ouders) gedaan worden.

Als je weet dat je het leuk vindt, kan je lid worden.

Vul het aanmeldformulier in. Na ontvangst zal er persoonlijk contact met je worden opgenomen.

Welkom bij de vereniging!

Voor informatie over de contributies kun je deze pagina raadplegen.

Aanmelding KV Seolto

Wat fijn dat jij of je kind lid wil worden van onze vereniging!
We willen je vragen onderstaande formulier in te vullen, dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Geslacht(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Wanneer wil je starten bij KV Seolto?